måndag 4 januari 2010

Thailand - ett land med härlig karma!

Jag lovar er, leksakstanten njuter i värmen! Det här var den bästaste julklappen jag kunde få. Thailand är inte bara sol och bad, det är fullt av positiva energier så jag lär komma hem med laddade batterier. Här kommer lite bilder från den gångna veckan...

SumTham-tanten serverar oss semesterns första lunch, Papayasallad förstås!


Kanske hade min leksaksaffär sett ut så här om jag varit leksakstant i Thailand...

Medans vi avnjöt semesterns första middag på stranden så kalasade myggorna på mina ben.. Tillbaks på hotellet fick jag återigen uppleva hur fantastiskt hjälpsamma thailändarna är. Dom parkerade mig i en soffa och virade benen med kalla handdukar och smorde med TigerBalm. Dom räddade nattsömnen!


Vacker dansare på nyår!

Nyårsbuffén var rena konstverket!

2010 nyårskramar från oss!

Avslöjat bränd när man träffar vänner som landade i solen redan före jul...

Varje eftermiddag får vi en dos av svensk sommar, REGN!


En Thailändsk julgran lyser upp stranden på kvällen..


Två ovanligt snygga toalettdörrar.

Bara glada Thai-tanter i köket!

En strand, en båt, ett hav!

En rot på strandpromenad!

Inga kommentarer: