tisdag 12 januari 2010

Nu kommer jag hem!

Jag är så glad att jag har ett roligt jobb som jag faktiskt längtar hem till! Två veckors vila var precis vad jag klarade av, nu har jag Boink-längtan i hela kroppen!!

Medans jag varit på semester har Lisa i Sickla startat en fanclub för Boink som känns riktigt roligt att jobba vidare med. Nu kan vi verkligen få se hur många som gillar oss. För att göra det extra roligt nu i början så kommer jag lotta ut härliga RICE-prylar första veckorna, så försäkra dig om att du är med från start. Bli ett fan!
Första RICE-prylen vi lottar ut är det här läckra kuddfodralet med en snygg applikation av flamingo och blommor. Värde 295 kr.

1 kommentar:

CamHel sa...

hej Marie

Mysig sida... lägg in så att man kan bli följare på sidan me´... spännande och se alla dina uppdateringar ju! Vi ses på Formex

kram Camilla