fredag 29 januari 2010

Boink Outlet!

I mitt huvud bor en massa idéer som tumlar runt och vill komma ut och prövas. En del blir kvar därinne och får aldrig en chans men en hel del testas och ibland blir det väldigt många på en gång...Som sista tiden då jag startat Blogg, Fanclub på Facebook, Outlet och skall nästa vecka börja bygga ännu ett våningsplan med butik här i Bromma....puh och pust!! Ni är säkert många som undrar vad Boink Outlet innebär, idag frågade en kund; -"så på söndagarna är det outlet här i butiken?" Nej, vi omvandlar inte befintliga butiken till Outlet på söndagarna, utan den förblir stängd. Vi inreder just nu en del av källaren till Outlet-butik.

Här är ett av rummen som nu är fyllt med varor. Förhoppningsvis hinner jag göra klart resten under morgondagen och lägga ut bilder även på det. Men det ni ser här är nedsatt med 50% alltihop! Premiär på söndag 12-15. Första 10 kunderna får chans att köpa stora Barba kramgo till halva priset!!


En annan av alla mina idéer som jag ropade ut i november var att vi i personalen skulle ta med oss hembakat varsin fredag...hur det gick med det? Jo, dom andra bakade så gott tills det var min fredag..och då blev det fredagsbulle från ICA! Jag som annars älskar att baka..det är just nu tiden som saknas..inte viljan;) På tal om bak, är det någon som känner en "baktant" som skulle vilja leverera hembakat till Boink? Det är en annan idé som jag har i samband med att vi bygger ut butiken... tänk att få ha en liten caféhörna;)

Idag kom Johanna Kjellser, vinnaren av RICE-muggarna, för att hämta sitt pris. Grattis! Ni känner väl till att vi har ny tävling på Facebook varje vecka där ni kan vinna snygga RICE-prylar. Bli ett fan redan idag!

Idag kom också dom nya förvaringskorgarna från RICE, här är det Stephanie som frossar i lådorna!!

Och jag kom just på att jag har ett liv utanför Boink! Nu ska jag rulla hem till fredagsmys!
Ha en härlig helg! Kram från leksakstanten ;)

Inga kommentarer: