onsdag 20 januari 2010

Jag sådde ett frö...

För snart två år sedan berättade jag om en idé till ett personligt memory för en av våra leverantörer och idag fick jag ett mail där dom berättade att nu är det på gång! Jag har älskat memory sen barnsben och det är ju en produkt som finns i oändligt många varianter. Men tänk att få göra ett eget personligt memory tillsammans med sitt barn. Med dom minsta barnen kan man sätta in bilder på t.ex mamma, pappa, hunden, katten, morfar och farmor.
Sen kan du öka svårighetsgraden genom att mamma och pappa är ett par, farmor och farfar osv. En variant är att rita olika motiv med barnen. Ja ni förstår själva att det bara är fantasin som sätter gränser.

Det ska bli jätteroligt att få hem den här nyheten och jag hoppas att ni kommer uppskatta den lika mycket som jag. Informerar i nyhetsbrev framöver när den landat i Boinks värld!

Inga kommentarer: