onsdag 17 februari 2010

Vad blir resultatet...

..om en flygplanstekniker och en barnvagnssäljare utvecklar en barnvagn? Jo det blir bästa funktion, snyggaste design, högsta kvalité och körglädje som slår allt!!
Igår fick vi en genomgång av denna iCandy nyhet och jag önskar att jag här kunde publicera bilder från kvällen men min kamera var utan batteri...igen! Jag är nog mer leksakstant än bloggare..
Så därför kommer här bara snygga, stylade bilder.
Kolla in vilken härlig färgkombination, Peach Sweet Pea.
..varför inte sticka ut ordentligt med en Peach Stroller Tomato

iCandy har en syskonlösning som slår allt annat på marknaden.En nyfödd och ett storasyskon..

..eller tvillingar..

Så här platt och kompakt blir singelvagnen och kan bäras med en medföljande axelrem.

Med hjälp av adapter för 499 kr är chassit kompatibelt med MaxiCosi bilbarnstol.

Vad säger ni om den här utvecklingen?
-Jag minns min gamla Emmaljunga..;)
Välkommen in till någon av våra butiker för en demo.

Inga kommentarer: