fredag 5 februari 2010

Rock´n roll Doll!

Idag var det dags för Corolle och där bland dom nya medlemmarna i familjen Dollies stod Boinks Rock-Lisa! Ser ni den blonda dockan till vänster, så hade nog Lisa som jobbar på Boink sett ut om hon varit docka;)

Cathy visar dom nya mini-baddockorna, det blir en kul nyhet i vår.

Så här ser jag ut i sommarens brillor!

Kommer i flera färger..

Om prinsen skulle fria så finns här en hel del kronor och tiaror att välja bland, t.o.m en cape i guld!

En del leverantörer kämpar....

...här är det Kim som ska övertyga mig om att hans lära-gå-vagn inte kan tippa!

Delicious chocolate...?

Näpp, den här asken är fylld med smink. Flera roliga utföranden kommer men jag fick bara tillåtelse att fota den här.

Rastlösa franska monster klättrar pa väggarna..

Jag som köpte så många monster igår och här sitter Bad Boy och väntar, visst är han cool..

..men han blev nobbad av Michelle Pfeiffer...

Det här är en av dom roligaste delarna av mässan, att få provspela alla nyheter hos DJECO. Här spelar vi Superhero som kommer i maj. Tyvärr är dom väldigt restriktiva med att fota produkterna pga kopiering, men jag lovar att det blir många roliga nyheter.
Inga fler mardrömmar för nu ska Boink ta in drömfångare till butikerna. I sortimentet finns en liten som lämpar sig bra som kalaspresent, ca 50 kr kommer den att kosta. Jättefina!

Det blev ett kärt besök i JOYK-montern. För några år sedan sålde vi Rubens Barn på Boink, men sedan ett år tillbaka jobbar vi med originalen av empatidockan, JOYK! Britt-Marie (til vänster) är "mamma" till ursprungsdockan.
Om du någon gång hållit i Rubens Barn och gillat känslan den ger så lovar jag att du kommer bli förälskad i Joyk-dockan, den är mjukare, lenare, mer verklighetstrogen och det är som sagt originalet;)

En dag kvar, sen kommer jag hem till Boinks värld!

1 kommentar:

Alice sa...

Vår son är förälskad i sin Joykdocka. Eller, det är nog så att föräldrarna är förälskade i dockan och han vill mest bara sno hatten från dockan. Filmbevis finns här: http://benjamin.brax.nu/wp-content/uploads/2010/03/brottning.mov