torsdag 4 februari 2010

Övervinn din gamla skateboard!

Jag har idag hittat grejen som kan göra dig till stjärna på skateboard! En skateboard utan hjul! Nu tror ni att det är larvigt enkelt och ännu en onödig pryl, men icke, det är här du tränar balansen för att sen briljera på en riktig skateboard.
Här tränar jag...

..och här visar Anders hur det ska gå till!

..och så här ser dom ut! Hoppas ha dom i butikerna om ca 2-3 månader;)


Vi har drabbats av Flamingofeber inom Boink och dessa var dessutom med rörelse, syns dock inte här...har bett att få köpa här pa mässan och hoppas nu få med en hem till Boinks skyltfönster.

Nu kommer det nya Beasts!

Nu ska Lisa få något att bita i vad det gäller att skapa miljöer..




Jag älskar dom här "odjuren"!


Efter att ha valt ut några favoriter så blir jag bjuden på mumsig tomatsoppa.

Som "ung" leksakstant utgör jag en minoritet här på mässan, det är herrar i kostym som dominerar.

Med trötta fötter och tom mage ska jag nu ta mig hem till Frau Müller och middan!

Inga kommentarer: