måndag 21 juni 2010

Tävla och vinn Oogachakka!

Zarah 21 år här på Boink lånade hem Sångspelet Oogachakka i fredags inför deras planerade picknick i lördags. Idag fick jag ett utlåtande; -Mm kul, men jag tror nog det är ett spel för lite äldre personer.....det var så många låtar vi inte kände igen. Drog mig till minnes hur kul vi hade haft med samma spel helgen innan...vi "gamlingar"!
Har du inte provat det så kan jag rekommendera det inför sommarens alla grillkvällar, picknickar och mysiga samkväm med vänner. Litet och enkelt att ha med sig och superlätta regler. Så länge du gillar popkultur från 1950-talet och framåt och är lika "gammal" som jag;)


Här kommer några exempel;
First I was afraid I was petrified - Kept thinking I could never live without you by my side.
Leva livet, nu ska jag leva livet,ja, leva livet, ja, leva livet - Dom ska få se, vem dom roat sig med.



Ta chansen och vinn Oogachakka i vår Fanclub på Facebook.
Så här gör du:
Om du inte redan är vår kompis så bli det nu:)
Sen skriver du fortsättningen på den här låten i vår logg:
We will, we will - ........

Lycka till!

Inga kommentarer: