lördag 19 juni 2010

Farmor!?

Vad ser ni framför er? Förmodligen er egen alldeles underbara farmor... När jag tittar mig själv i spegeln på morgnarna nuförtiden så säger jag: Hej Farmor! -Ja det är sant, jag har blivit med barnbarn!! 10 veckor har passerat och jag har fortfarande svårt att förstå. Kanske är det så här det känns för alla pappor, det tar tid att växa in i rollen och förstå det stora som hänt. Vi mammor bär ju våra barn i nio månader och är förberedda på ett helt annat sätt.


I dessa dagar är det väldigt tacksamt att vara leksakstant eftersom på farmors jobb finns allt man kan tänkas behöva...
Barnvagn iCandy Peach



Lewis älskar och ligga i sin färgglada vagn under sin lyckostjärna.


Utan att tidigare prövat den smarta badbaljan Tummy Tub så har den varit en favoritprodukt... nu när jag själv har produkttestat så kommer ingen få lämna butiken utan denna brillianta uppfinning. Tyvärr lyckades jag inte fånga Lewis badglädje på bild!


Efter det sköna badet blir man självklart insvept i Simpleworld badcape


Det han gillar allra bäst är när han får ligga och sprattla under babygymet.


Här sitter han kungligt i Bamboo Baby Rocker, en mycket innovativ babysitter som inte bara är snygg utan otroligt funktionell. Ryggdelen kan ändras beroende på om barnet vill sitta och vila eller leka. När ditt barn inte längre är i behov av den som babysitter så tas säkerhetsbältet bort och vips så kan den användas som en skön gungstol framför TVn upp till ca tre års ålder!
Kolla in den här videon så förstår ni vad jag menar: http: //www.bombol.it/#/it/


Som leksakstant i Boinks värld kommer jag göra mitt bästa för att "fostra" honom in i en färgglad tillvaro - här har jag klätt honom i en av Sobeas underbara overaller med glassar på. Du missar väl inte REA på SOBEA Pågår just nu - 50% på allt! Vi ska göra plats för hennes nya ekologiska kollektion ;)


Efter en hel dag med farmor sover man helt underbart i sin sovgunga!

Leksakstant OCH farmor, kan livet bli bättre;)
Kram på er alla!

1 kommentar:

hedda sa...

Åh, han er ut att han det så underbart på alla bilder.. Lewis kommer sakna farmor super mycket =)
/Mamma hedda