lördag 26 juni 2010

Flytt-REA på Boink i Sickla!

Efter drygt 2 år i Sickla köpkvarter har vi nu beslutat oss för att flytta verksamheten till "moderbutiken" i Bromma. Det har varit roliga och lärorika år med många nya härliga stamkunder. Vi kommer sakna er alla och hoppas att ni nån dag tar er tid och åker västerut för ett besök i Brommabutiken på 300 kvm. Där har vi roligheter i tre plan och ett litet café med hembakat.

Hjälp oss tömma butiken - 40% rabatt på allt!
Start måndag 28/7.

Glad sommar till er alla från leksakstanten!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Men nej :( är min spontana reaktion.. Men det låter som en fantastisk butik i Bromma!

När går flytten? Har tänkt att komma in och visa min bok hos er men har inte lyckats ännu på grund av en väldigt sjuk dotter och alla sjukhusbesök.

Men nu får jag se till att ta mig i kragen hör jag ;)

cicci sa...

Hej leksakstanten!

Hihi, tänkte på vad du sa i butiken.. Om du vill kika in på min blogg så klickar du bara på mitt namn "Cicci", och väl inne på min blogg så kan du se en liten rubrik som heter "kommentarer" efter varje inlägg, där klickar du in dig så kan du svara om du vill.. så nu har du lärt dig att svara genom bloggar ;)

Hursom.. det är inte därför jag skriver :) var inte meningen att bara "kasta boken på dig", ville dock inte ta upp för mycket tid då du hade flera kunder :) men jag hade en paus från de små barnen och ville ta tillfället i akt och lämna den. Äntligen!

Ville passa på säga några ord om boken.. "Jag känner en ängel" har en historia bakom sig och som sagt så går 5 kronor per såld bok till Barncancerfonden. Jag förlorade min pappa i tonåren, och när jag läste en blogg om en ung mamma som skulle förlora sin baby, Felicia, på 4 månader i en hjärntumör så brast mitt hjärta. Jag ville göra någonting för att visa att de berör, samt att jag ville att Felicias storasyster Millie (3 år) skulle få en bok om änglar. Man säger ju änglabarn... Boken berör sorgen men har fokus på det fina i att känna en ängel.. jag tog fram mina tankar och känslor om min pappas bortgång in i boken.

Akademibokhandeln har precis beslutat sig för att köpa in den centralt till alla sina större fysiska butiker.. och den kommer figurera i bloggar/tidningar inom kort (bland annat i tidningen "mama" i aug).

Jag har alltid gillat Boink!, och när jag gjorde boken så visste jag från början att jag ville visa dig den. I höst kommer jag även ut med min andra bok "Wilda Wilma pruttar".

Vet att du har bra smak med tanke på Boink! ´s sortiment, så jag hoppas att du gillar min bok, annars kommer det svida lite ;)

Sköt om och tack för att du tar dig tiden att läsa den.

Kram Cicci