torsdag 22 april 2010

Hemma i sängen..

..och det tänker jag inte visa bild på! Det var bara 3 dar sen jag skröt om att jag aldrig blir sjuk och nu ligger jag här utslagen.. Jaja det är inte bara negativt, glömde mobilladdaren på jobbet så min lilla telefonkompis är mer avslagen än mig
-tyst och skönt med andra ord! En annan lyx jag fick uppleva var morgon-TV med Malou. Hon hade bjudit in Jonas Helgesson - vilken kille! Han har en medfödd CP-skada och en massa härlig humor! Har just beställt hans bok Ett CP-bra liv adlibris

Precis som i min brors fall Mikael Andersson ställde läkarna fel diagnos på Jonas, dom sa att han inte skulle kunna varken gå eller prata. Men så fel dom fick, idag försörjer sig både min bror och Jonas på att föreläsa.
Yes -allting går utom små små barn!!

I normala, friska fall så skall här serveras nytt, kul och inspiration från leksakernas värld men det blir inte alltid som man tänkt sig, det blir bättre!
Kram från leksakstanten ;)

Inga kommentarer: