måndag 19 april 2010

Dagmar och Bosse...

..var ute och promenerade i ett underbart soligt Bromma idag. När dom passerade Boinks fönster blev dom nyfikna och tittade in vilket gladde mig mycket. Dom visade sig vara ett härligt par med barnasinnet kvar och med stor nyfikenhet på det mesta. Dom "lekte" runt bland alla prylar och skrattade och pratade och retades så där kärleksfullt som bara ett par som levt med varann i över 60 år kan göra.

Vi bjöd på kaffe och kaka och dom slog sig glatt ner i barnmöblerna och tyckte det var en kul upplevelse bara det!

Innan dom begav sig hemåt köpte dom varsin färgglad stolsdyna från RICE, för Dagmar och Bosse dom gillar färg!

Precis så där vill jag bli som gammal; glad, positiv, söt och med stor aptit på livet, Härliga människor!!
Kram från Leksakstanten;)

1 kommentar:

Cicci sa...

Åh vad otroligt härligt! Bara skiner när jag hör om detta :)

Brukar vara inne i Sickla hos er :) är verkligen den bästaste affären big time!

Jag kommer snart ut med två barnböcker som jag tänkte kika in med och visa upp och se om ni ev vill ta in dem :) första boken anländer om cirka 1 vecka och nästa kommer i Juni.

Sköt om och tack för att Boink! finns.

Sköt om,
Cicci