torsdag 8 april 2010

6 dagar kvar...

När jag var liten så drömde jag om att ha en egen affär och under mina 10 år som leksakstant har jag drömt om ett eget café... Nu skall även den drömmen bli verklighet för nästa vecka öppnar Boink Café i Bromma! Med riktigt gott kaffe och hembakat hoppas jag att upplevelsen skall bli total!

Minst lika viktigt som det bästaste kaffet är att erbjuda er det bästaste Baby-sortimentet i vår nya butiksdel en trappa ner. Därför har jag valt att samarbeta med
Heirloom Brands där Nina Hahn är en av grundarna med stor kunskap om vad din baby behöver...och inte behöver - med tanke på det enorma utbud som finns!

Kom och hälsa på oss och Nina den 14 april när vi inviger babyshopen som är fylld med smarta babyprodukter såsom Estelle & Thild, Enfant Terrible, Bamboo Babyrocker, Simpleworld Åkpåse, Rickfors Bambojamas,

Funderar ni över vilken barnvagn ni skall välja? Då tycker jag ni skall komma och provköra iCandy som redan efter knappt ett år på den svenska marknaden blivit en favorit.

På onsdag har du också chans att vinna ett presentkort på Sobeas underbara barnkläder. Du får en lott för varje plagg du köper.

Sist men allra mest för alla Rice-älskande mammor:

Mammahyllan är fylld till bredden så välkomna att fynda!
Kram från leksakstanten ;)

1 kommentar:

kajsa sa...

vi ser fram emot ditt café. Du kommer inte bli av med oss två latte mammor som är jätte bra på att fika.

bullmonstrerna kajsa o matilda