lördag 13 mars 2010

Nu har jag ändrat mig igen...


Under alla år som leksakstant så har jag sagt att vi ska minsann inte sälja kläder!! Men så träffade jag Beatrice...kvinnan bakom dom underbara velour- och myskläderna med namnet SOBEA. Hon är också kvinnan bakom dom snygga, smarta tuttvärmarna. Utöver det är hon mamma till två tjejer, matte till en fyrbent Uffe, fru till pappa Richard och samtidigt en fantastisk idéspruta. Precis som vi så vill hon ge det där lilla extra till sina kunder, därför hänger det ett smaskigt recept på varje plagg.
Hon har också samlat sina favoritrecept i en söt liten bok, Bullmammans favoriter


Kläderna är av underbar skön kvalité i glada färger med roliga tryck, bullar, hallon, solar och glassar. Klänningar, kjolar, tröjor och smarta krypbyxor. Just nu jobbar hon med nästa kollektion som blir helt ekologisk. Det här samarbetet ska bli jättekul, hoppas ni kommer gilla Sobea lika mycket som jag. Till saken hör att vi jobbat i hennes velourjackor i många år här på Boink. Här står leksakstanten i grå Sobea-jacka.

Om du blir sugen och inte kan vänta tills vi bullat upp här på Boink så kan du göra en utflykt till Beatrice mysiga butik på Ekerö, där det utöver alla läckra kläder serveras scones och sylt på verandan.


Fortsätt njut av vårsolen!
Kram från leksakstanten ;)

Inga kommentarer: