tisdag 2 mars 2010

Bakom kulisserna..

För er som går och tror att hela Boink är så där piffat och fiffat rakt igenom skall jag nu publicera två bilder som skvallrar om verkligheten bakom kulisserna...

Leksakstanten är lite sån som person, trycker ner saker i påsar och ställer i ett hörn, ställer det här så länge... samlar på hög och blundar! Känner du igen dig? Jag lovar, mina kollegor känner igen mig;) Min sambo kallar mig ibland för PÅSTANTEN! Jag tycker dock att det är lite bra att samla i påsar, då ligger det ju iallafall inte utspritt och då blir det mer lättstädat... Lite som att samla papper i plastmappar på kontoret...

Iallafall, den ytan som ni ser här på bild skall på 3 veckor förvandlas till en oemotståndlig babyavdelning, shop-in-shop med Heirloom brands, dom fantastiska barnvagnarna från iCandy och mycket, mycket mer! Invigning 23 mars, varmt välkomna!
Mina favoritpåsar ser ut så här, BigBag, det är iallafall lite snyggare än att ha massa ICA-kassar fulla med grejer i hela hemmet.

Nu ska jag ta mina påsar och åka hem! Kram & boink// Leksakstanten ;)

Inga kommentarer: