onsdag 16 december 2009

Tack kära svägerska!

Som ni alla redan förstått så har leksakstanten blivit bloggtant! snart med bloggad tand..haha! Det här är ju jätteroligt och inte alls så svårt som jag trodde. Sen är jag fortfarande tveksam till om ni är intresserade av och läsa om vad som händer bakom kulisserna på Boink!...Det är just här min bästaste svägerska kommer in i bilden igen för det är Christina som fått mig att börja med detta. Hon är bloggarens bästa vän, för när hon hittat en bra sådan så är hon en trogen läsare. Hon blir nog min bästa kritiker =)

1 kommentar:

christina sa...

Jag tror jag kommer att bli en av dina mest trogna läsare. Du gör ett jättebra jobb och har en jättefin butik så det ska bli roligt att följa dig i bloggen.
Lycka till och till er andra: häng med för hon har alltid nåt på gång den här Marie!
/Christina