tisdag 2 augusti 2011

Vinnaren i Beast-tävlingen!

Hemkommen från en härlig semester möts jag av underbara tävlingsbidrag från alla som önskar vinna sin alldeles egen Beast. Inte visste jag att det var sååå många som gillar våra älskade Beastar!
Först vill jag passa på och tacka er alla som skickat in era bidrag, det var inte lätt att välja mellan så fantastiska motiveringar. Till slut så stod det mellan Krock-Ant, Is Mia Fad och Trottel vom Tram.....

Det vinnande tävlingsbidraget;

På natten när alla besöker drömmarnas land,
dottern kryper in i min säng och håller min hand.
Hon viskar tyst i mitt öra att hon vill kramas
sitter där med stora ögon bredvid mig i sin pyjamas.
Med Is mia fad hade hon själv haft någon att skydda från mörkret,
då hade jag istället fått gå till hennes rum och nattkramas en skvätt.
För den lilla tösen börjar bli stor,
men inget gosedjur ännu i hennes hjärta bor.
Jag tror att min lilla Emma kan vara den rätta,
att Is mia fads närhetsbehov mätta.



Grattis Anna och tack för att du skickade in ett sånt fint bidrag. Nu hoppas vi att kärlek uppstår mellan Emma och Is mia fad! Vi skickar den nya familjemedlemmen med posten.

Kram från Leksakstanten;)

Inga kommentarer: