torsdag 2 december 2010

Matildas mamma rycker ut!

Ikväll var en sån där kväll jag lika gärna kunde sovit kvar på jobbet för kunderna slutade aldrig komma;) När jag efter att ha släppt ut den tredje som kommit efter stängning så dyker Matildas mamma upp med andan i halsen...-"Har du kvar av leran?
Matilda är sjuk och bygger världar av er fantastiska lera" Det är ju klart att man måste hjälpa till då. För er som har missat denna superlera så är namnet Super Clay
Hon fick köpa mer lera på ett villkor....att hon skickade mig några bilder! Titta så fint...



Matilda är 10 år och en riktig pysseltjej. Jag ska önska mig en Boink-mascot av henne i julklapp, som kan stå på kassan och bringa tur till Boink i framtiden;)
Kram från Leksakstanten;)

1 kommentar:

Lucia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.