måndag 13 december 2010

Idag har jag jobbat på packavdelningen...

För er som möjligen missat det så har vi också en nätbutik och den blomstrar så här års trots kyla och snö. Idag har Boink färdats till Hölö, Göteborg, Västerås, Linköping, Lund, Mattmar, Gnarp och en massa andra ställen i vårt avlånga land! Mattmar visste jag inte ens om att det fanns! Och dit har jag nu skickat både Kulbanan och vårt bästaste Electrostart, hoppas det landar hos ett barn som blir riktigt glatt på julafton.

Det börjar gå upp för mig att fler och fler handlar leksaker på nätet, enkelt, snabbt och smidigt. Själv ska jag hälsa på hos Inreda.com och handla mina julklappar nu. Där finns verkligen ALLT, kolla t.ex in alla härliga posters/canvas med olika budskap, risk för att det här blir dyrt!!
Kram & boink från Leksakstanten;)

Inga kommentarer: