måndag 22 november 2010

Modevisning och hembakta scones!

Idag var det dax för Sobea Organic Fashion Show på So Stockholm i Kungsträdgården. Beatrice Sjöberg bjöd på "organiska mästerverk" och hembakta scones. Jag blev redan förälskad i hennes kollektion på babymässan i höstas och då hängde kollektionen bara på tråkiga galgar...nu fick jag se den live buren av mammor och barn...och det är kärlek!!
En glad och stolt Bea.

Såå fina!

Hela kollektionen är skapad i en dämpad färgskala där alla färger, mönster och plagg funkar tillsammans.

Jag ska iallafall frysa mitt klädkonto fram till mars då jag ska frossa i Sobea!!





Om bara 4 månader så hittar ni hela kollektionen av barnkläder och mammakläder från Sobea på Boink i Bromma. Det bästa av allt är att du är lika snygg i plaggen oavsett du är gravid eller ej. Vi pratar multifunktion! Hur mysigt som helst!
Kram från Leksakstanten;)

Inga kommentarer: