måndag 29 november 2010

Hur vuxen är du egentligen?

Igenkänningsfaktorn är hög när vi testar det nya spelet Vuxenpoäng Om det betyder att jag är vuxen eller ej tänker jag inte avslöja här:)Men det roliga är att alla har sina egna teorier om vad vuxenhet är, vilket kryper fram mellan skratten. För det är ett otroligt roligt och avslöjande spel som direkt slår hål på myten om vuxen vid 25!
Jag fick tex lära mig att vuxen är du om du klarar av att ha en godispåse i skåpet och bara ta en bit då och då...

Ett annat fantastiskt roligt spel är Lingon, lådvin och långkalsonger. Här får du eller förlorar du poäng beroende på hur typiskt svenskt du beter dig. Leder till många spännande diskussioner i ämnet Svenskt kan jag lova! Kul är det iallafall:)

Garanterat roliga julklappar eller gå-bort-presenter!
Have fun!
Kram & boink från Leksakstanten;)

Inga kommentarer: