onsdag 2 mars 2011

Äntligen LEGO!!

Vissa saker har en väldigt lång beslutsträcka i mitt liv. Som t.ex LEGO. Det har tagit mig 11 år och komma underfund med att vi ska ha LEGO! Och det finns egentligen ingen logik i det då jag själv som barn älskade LEGO och jag som leksakstant påstår att jag köper in sånt som jag själv gillar...
Även Lisa är ett Lego-fan och var mycket nöjd igår när vi packade upp låda efter låda.

Många bra kalaspresenter för under hundralappen..

Hylla efter hylla fylls med Heroes, Ninjago osv..

Nu står det serverat för alla Legoälskare!

Kaffe och kaka är ett måste mellan hyllorna..

Även Brio järnväg har fått tillökning och större utrymme. Nu väntar vi bara på det stora lekbordet!

Så nu vet ni alla kära kunder att behöver ni Lego eller Brio järnväg i Bromma så är ni varmt välkomna till oss. Vi kommer dock inte lägga ut det i nätbutiken då vi har förstått att det är ett mycket föränderligt sortiment och även om vi följer Legos rekommenderade försäljningspriser så finns det säkerligen nätbutiker som säljer billigare.
Kram & Godnatt från Leksakstanten!

Inga kommentarer: